Allstocks.com's Bulletin Board Post New Topic  New Poll  Post A Reply
my profile login | register | search | faq | forum home

  next oldest topic   next newest topic
» Allstocks.com's Bulletin Board » Micro Penny Stocks, Penny Stocks $0.10 & Under » PHSL getting some action (Page 1)

 - UBBFriend: Email this page to someone!   This topic comprises 2 pages: 1  2   
Author Topic: PHSL getting some action
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Oversold and getting hits on the ask!

http://stockcharts.com/def/servlet/SC.web?c=PHSL,uu[w,a]daclyyay[db][pb50!d20,2!f][vc60][iLb14!Lh14,3]&pref=G

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Bid u/t:

66 x 69 with Nite at 80

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
I am in with 2 partial fills 65 and 69!

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
I have played this one a few times with very good results. It moves very well on low volume!

I am looking for an exit around .01-.015

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
lilpennypincher
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for lilpennypincher         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Looking good.
I see the chart. It's WAY oversold. I've got a buy in on the spread and It's not filling. I'll wait a few more minutes and go for the ASK.

 -

--------------------
Lil,

Dont LOSE more than you can afford to invest....LOL

I'm buying low and selling into the run...

Posts: 8024 | From: Joisey....see attitude above | Registered: Jan 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Ask U/T:

66 x 70 now!

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
lilpennypincher
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for lilpennypincher         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Well...got a little, now FILL THE REST! LOL

--------------------
Lil,

Dont LOSE more than you can afford to invest....LOL

I'm buying low and selling into the run...

Posts: 8024 | From: Joisey....see attitude above | Registered: Jan 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
lilpennypincher
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for lilpennypincher         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
WOW! Penthouse at .007! Teenage boys not what they used to be? LOL

--------------------
Lil,

Dont LOSE more than you can afford to invest....LOL

I'm buying low and selling into the run...

Posts: 8024 | From: Joisey....see attitude above | Registered: Jan 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
lilpennypincher
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for lilpennypincher         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Moved to .007 nice. 2 buys * .0063 and went to .0065....4 small buys there and it went to .0069 and now 3 small buys there and now ASK at .007.
If I could only get the rest of my fill...I'll be happy!

--------------------
Lil,

Dont LOSE more than you can afford to invest....LOL

I'm buying low and selling into the run...

Posts: 8024 | From: Joisey....see attitude above | Registered: Jan 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
MasterQuinn
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for MasterQuinn     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Is there a Pervert sector? Looks like it has bottomed, hopefully for the sector we're at a turning point for increased perversion.
LOL..

Posts: 562 | From: NY | Registered: Jul 2005  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
.007... yeah baby! (In my best austin powers voice!) [Smile]

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
lilpennypincher
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for lilpennypincher         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Filled the rest at .007! LETS ROCK!

Nice find Jeff!

--------------------
Lil,

Dont LOSE more than you can afford to invest....LOL

I'm buying low and selling into the run...

Posts: 8024 | From: Joisey....see attitude above | Registered: Jan 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
ask u/.t to 75! let the run commence! [Smile]

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
lilpennypincher
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for lilpennypincher         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
quote:
Originally posted by MasterQuinn:
Is there a Pervert sector? Looks like it has bottomed, hopefully for the sector we're at a turning point for increased perversion.
LOL..

TOO FUNNY MQ!
IT'S MOVIN!!!!!!!!!!

--------------------
Lil,

Dont LOSE more than you can afford to invest....LOL

I'm buying low and selling into the run...

Posts: 8024 | From: Joisey....see attitude above | Registered: Jan 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
2x avg volume! I smell a nice afternoon blooming!

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
Livinonklendathu
Member


Icon 1 posted      Profile for Livinonklendathu     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
In at 68 [Big Grin]

--------------------
......in Psychiatry circles it's known as a "warning sign"

Posts: 1736 | From: Saint Louis | Registered: Jul 2005  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
lilpennypincher
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for lilpennypincher         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
THERE GOES THE BID!!!!!!!!!

--------------------
Lil,

Dont LOSE more than you can afford to invest....LOL

I'm buying low and selling into the run...

Posts: 8024 | From: Joisey....see attitude above | Registered: Jan 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
73 x 75 now on 2 x volume! SWEET [Big Grin]

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
74 printed!

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
lilpennypincher
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for lilpennypincher         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
up over 20%! Setting off alarms now!

--------------------
Lil,

Dont LOSE more than you can afford to invest....LOL

I'm buying low and selling into the run...

Posts: 8024 | From: Joisey....see attitude above | Registered: Jan 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
bid is building!

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
PHSL big run is coming!

http://stockcharts.com/def/servlet/SC.web?c=PHSL,uu[w,a]daclyyay[db][pb50!d20,2!f][vc60][iLb14!Lh14,3]&pref=G

coming out of oversold
stochs flattened out and ready to turn and cross
CCI is in MAJOR oversold territory. when it crosses tomorrow, it will go huge!

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
still holding here!

Once other plays start dying down, more activity will come this way! Little volume = big movement

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
lilpennypincher
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for lilpennypincher         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
quote:
Originally posted by FatherOfTwo:
PHSL big run is coming!

http://stockcharts.com/def/servlet/SC.web?c=PHSL,uu[w,a]daclyyay[db][pb50!d20,2!f][vc60][iLb14!Lh14,3]&pref=G

coming out of oversold
stochs flattened out and ready to turn and cross
CCI is in MAJOR oversold territory. when it crosses tomorrow, it will go huge!

Well...it's off to a REAL nice start today!

--------------------
Lil,

Dont LOSE more than you can afford to invest....LOL

I'm buying low and selling into the run...

Posts: 8024 | From: Joisey....see attitude above | Registered: Jan 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
Livinonklendathu
Member


Icon 1 posted      Profile for Livinonklendathu     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Does anyone feel morally corrupt in owning this stock, lol [Eek!]

--------------------
......in Psychiatry circles it's known as a "warning sign"

Posts: 1736 | From: Saint Louis | Registered: Jul 2005  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
lilpennypincher
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for lilpennypincher         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
quote:
Originally posted by Livinonklendathu:
Does anyone feel morally corrupt in owning this stock, lol [Eek!]

NO

--------------------
Lil,

Dont LOSE more than you can afford to invest....LOL

I'm buying low and selling into the run...

Posts: 8024 | From: Joisey....see attitude above | Registered: Jan 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
quote:
Originally posted by Livinonklendathu:
Does anyone feel morally corrupt in owning this stock, lol [Eek!]

Absolutely not...

I actually feel a little "In Like Flint"! [Big Grin]

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
Livinonklendathu
Member


Icon 1 posted      Profile for Livinonklendathu     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
quote:
Originally posted by FatherOfTwo:
quote:
Originally posted by Livinonklendathu:
Does anyone feel morally corrupt in owning this stock, lol [Eek!]

Absolutely not...

I actually feel a little "In Like Flint"! [Big Grin]

In like Flint, lmao [Big Grin]

--------------------
......in Psychiatry circles it's known as a "warning sign"

Posts: 1736 | From: Saint Louis | Registered: Jul 2005  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
lilpennypincher
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for lilpennypincher         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
That was weird. It's like the mm's just got back from lunch. LOL

--------------------
Lil,

Dont LOSE more than you can afford to invest....LOL

I'm buying low and selling into the run...

Posts: 8024 | From: Joisey....see attitude above | Registered: Jan 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Little life breathing back in.. bid and ask u/t!

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
Elia
Member


Icon 1 posted      Profile for Elia     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Haha, can't get filled at ask
Posts: 71 | From: Worcester, MA | Registered: Oct 2005  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
quote:
Originally posted by Elia:
Haha, can't get filled at ask

Was that 40k your fill?

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
Elia
Member


Icon 1 posted      Profile for Elia     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
100k and then the 40k
Posts: 71 | From: Worcester, MA | Registered: Oct 2005  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
FatherOfTwo
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for FatherOfTwo         Edit/Delete Post   Reply With Quote 
I see a 100K at 16:06 and then the ask jumped... Tomorrow is looking very good!

--------------------
A good friend will bail you out of Jail. A great friend will be sitting next to you saying... Damn that was fun! :)

Posts: 3353 | Registered: Nov 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
right42day
Member


Member Rated:
4
Icon 1 posted      Profile for right42day     Send New Private Message       Edit/Delete Post   Reply With Quote 
Here is a little DD I'm nt sure how current

Penthouse International, Inc.

Profile:
OVERVIEW: This adult-oriented entertainment company produces Penthouse magazine and other products aimed at men. It also owns and plans to develop real estate in Mexico.

ADDRESS:
11 Penn Plaza
New York, NY 10001

Phone: 212-702-6000

PRIMARY STOCK EXCHANGE: Over The Counter
TICKER SYMBOL: PHSL

AUDITORS: Eisner, New York, NY
TRANSFER AGENT: Public Ease, Las Vegas, NV

EMPLOYEES: 107
SHAREHOLDERS: 32

FOUNDED: 2001
DOMICILE: Florida

--------------------
The best way to predict your future is to create it.

-Unknown

Posts: 365 | From: cape cod | Registered: Jun 2004  |  IP: Logged | Report this post to a Moderator
  This topic comprises 2 pages: 1  2   

Quick Reply
Message:

HTML is not enabled.
UBB Code™ is enabled.

Instant Graemlins
   


Post New Topic  New Poll  Post A Reply Close Topic   Feature Topic   Move Topic   Delete Topic next oldest topic   next newest topic
 - Printer-friendly view of this topic
Hop To:


Contact Us | Allstocks.com Message Board Home

© 1997 - 2019 Allstocks.com. All rights reserved.

Powered by Infopop Corporation
UBB.classic™ 6.7.2

Share